Gokmeninannesi Bugün ilk çatı muanemi oldum inanın ki hiç acımadı kanamam olmadı çok rahattım ki canım baldan tatlıdır ama hiç acı hissetmedim ve kendimi de çok kastım burdan okuduklarım yüzünden kasmama rağmen çok rahattım
Gokmeninannesi Hllhnm ben hiç acı çekmedim çok rahat geçti ilişkiye girerken bile acıyor ama bu muanede acımıyor çünkü sürdüğü jel kayganlaştırıyo
Gokmeninannesi Yldzzyldzz 36 yım ben benim akıntım çok fazla diye alttan muane etti bakmışken çatına da bakayım dedi öyle oldu
Gzds Gokmeninannesi bende cumartesi gunu oldum nasil acimiyo anlamiyorum ben mahvoldum butun gun acimaya devam etti kanama olmadi ama sizladi o baskiyla karisik aci seklinde 🙈 bence cok acili bisey
PaRsMoMm Gzds acıyor mı acımıyor mu benm yarın kontrolüm var doktorum kesin birşey söylemedi ama yapabilir çatı muayenesi ☺️
Gokmeninannesi Gzds belki doktordan doktora ya da vücuttan vücuda fark ediyodur çünkü ben hiç acı çekmedim
Gokmeninannesi PaRsMoMm benim canım acımadı doktorum çok iyi ondan olabilir ya da vücut tipinden de olabilir bilemiyorum çok rahat geçti benim için
PaRsMoMm Gokmeninannesi 37+1 olduk biz geceleri uyuyamıyorum artık sağa dola dönemiyorum sizin de oluyor mu
Nuraslanklc Gokmeninannesi burda Zaten pireyi deve yapıyorlar o konuda 😂bende korkuyordum burda gördükçe valla sonra baktımkiii bu muymuş çatı muayenesi dedikleri dedim vallahi🙄
Gokmeninannesi Nuraslanklc bende aynı muane oldum bu çatı muanesimiydi diye sordum evet dedi şok oldum
Gokmeninannesi PaRsMoMm uyuyamıyorum evet ama rahat hareket ediyorum sağa sola dönebiliyorum midem rahat değil benim tek sorunum mide şuan aşırı bulamıyo mesela
Uzun_54 Alttan muayene ettikleri gibi birşey değil dimi çatı muaynesi daha mı fazla ileriye gidiyorlar 😏😔
Gokmeninannesi Uzun_54 normal alttan muane ultrasonla oluyor ya bunda da o cihaz yerine iki parmağını sokuyo hafif bastırıyo ama acı falan hissetmiyosunuz ilişki gibi bişey ama sürdüğü jel yumuşatıyo o yüzden acımıyor
PaRsMoMm Gokmeninannesi off o mide bulantısı bende de oluyordu azaldı ama şuan allah yardımcımız olsun sağsalim kavuşalım bebişlerimize😊
Slinn Evet asla acı yok burda abartanlar yüzünden bende korkarak çıktım o çatala beş saniye sürdü ve bu muydu dedim çatı muayenesi dediğiniz😄doğum yapıcaz arkadaşlar bundan mı korkucaz allah aşkına acısa kaç yazar daha ne acılar çekicez kimse kendini kandırmasın yani. İlişkiye de girmiyo o zaman çatıda canım acıdı diyenler hiçbir farkı yok yani