Valyria 5 haftalik hamile oldugumu ogrendim saglik ocagindaki doktor bi kadin doguma git kalbi falan atiyo mu diye baktir ne olur ne olmaz dedi o gunden beri karamsarim ya birsey varsa bebegimin kalbi atmiyosa naparim🥺bu sizede soylendi mi kontrol edin falan denildi mi
tgbasltan Valyria yani sağlık ocagında ultrason yok alttan muayene yok. Normal olarak her anne adayına 6,7 haftalarda kalp atısına bakalım denir sıkıntı yapmanıza gerek yok zaten kalp atışın 6, 7 den sonra başladıgı icin muayene ye gidince onada bakılır
Bayrakoglu69 Valyria yani bunu herkese söylüyorlar, kadın doğuma git kese oluşmuş mu ona bakılsın oluştuysa kalp atışı dinlensin diyorlar , sıkıntı etme 🙏
zelis63 Valyria ee gayet normal bir durum canm bu korku hepimizde oluyor ya atıyomudur diye duyunca rahatlıyor insan
Bayrakoglu69 Valyria bende 6 haftalıkken gittim keseyide gördük kalp atışınıda dinledik ama bazen bu 7-8 haftayıda bulabiliyor 😇
11bsb Valyria söylenmesine ne gerek var kuzum gidip baktiracaksin tabiki binbir türlü hali var dünyanın. Kendi haline bırakacak değilsin ya ilk adım tabiki o minik kalbinin atisidir. Git duy için rahat etsin.
Yildizim5 Valyria kalp atışlarını dinlemek için 7. Hafta çağırdı beni doktorum endişe edecek birşey Yok olumsuz düşünme
Zehra321 Valyria hiç endişe etmeyin ☺️ Bende sağlık ocağına kayıt yaptırmaya gittiğimde kalp atışını dinlendin mi diye sordular. Bende hayır dedim. Dinledikten sonra gel ne olur ne olmaz emin olalım bebek olduğundan dediler. Bende çok üzülmüştüm hamileyim işte bebek var zaten diye 🤗 Bi iki hafta daha sabredin Dünyanın en güzell sesini dinleyeceksiniz sizde Allah’ın izniyle ❤️
Ceylan35 Valyria ay ben sağlık ocağında öğrendim ertesi hafta gittim kalp atışı vardi zaten doktor yonlendiriyo korkma kız herşeyden nem kapma rahat ol Allah buyuk
Valyria Tesekkur ederim herkese verdigi cevaplar icin icim cok rahat etti suan ilk hamilelik ilk deneyim neyin ne oldugunu anlamaya calisiyorum🤷🏼♀️
Ceylan35 Valyria kaldırırsın bebegim biz 13 haftaya girdik kalp atışı derken 2 tarama sonra detaylı hep stres 😂😂içini ferah tut bende hiç bi belirti yokken hamileliğimi öğrendim hala da yok ama cani veren Allah o sahip cikar