Hazanur Test gunum persembe gunu asilama yaptirdim bazen tuttu diyom bazen tutmadi diyom bazen cok agrim oluyor bazen hic bisey olmuyor korkuyorum yaaa
Zehra321 Hazanur hiç stres yapma. Hayırlısı ise senin için olmuştur zaten. Doktor , tedavi falan bahane Rabbim ol derse olur ☺️ Tutmazsa da hiç üzülme. Benim ikinci de tuttu çok şükür
Hazanur Zehra321 oyle stress yok desem yalan olur ama bazen hic biseyim yok bazen de zdet agrisi oluyor hele evi supurirken