Pinarsarica54 cinsiyet özellikle ilk cocuksa kimse için önemli değil ki aslında ama insan çok merak ediyor ve ne alacak ne renk alacak önemli bence bir de insan bebeğine karnında ismiyle seslendiği zaman daha fazla bağlanıyor sanki ama tabi bu benim düşüncem valla gerçekten dayanabilirseniz bravo 😊