happymum kim ne derse desin sakın etkilenme derim ben herkesin keyfine göre hareket edemezsin ben öykü ısmini seviyorum kızıma o kadar yakıştı ki sanki başka isim olmazmış gibi geliyo benim eşimle zor bi aşk hikayemiz oldu imkansızdan doğdu o yüzden bu bizim ikimizin Öyküsü diyerek koydum adını 😊 ona diyorum ki sen benim Öyküm’sün 🥰😍❤️