Bosnian17 kyr9324 hadi ya açılman harikaymış 😍ama iner belki canım eltim de 7 cmle hastaneye yattı bebek yukardaydı ama yaptı normal. Hakkında hayırlısı hangisiyse o olsun inşallah rabbim kolaylık versin hayırlı olsun inşallah 🤲🏻
Seliminannesiii kyr9324 aa süper nerdeyse tam açıklık olmus hakkinizda hayirlisi olsun insallah bebegini kucagina alincada yaz bizi haberdar et 😍