Bosnian17 benimde hic acilmam yoktu her muayenede ve cok moralimi bozardim. 40+3te yine acilmam yoktu ve 40+4 olmustum sancim basladi birden. Oncesinde hicbir belirti vermemişti ara sira kramp girerdi sadece kasiklarima. Ne nisan nede suyum geldi. 40+4 gecesi sanciyla uyandim ve sabah hastaneye gittim dayanilmaz oldugu icin acilmam 7.5 cm di 😅 meger tum dogum sancisini evde çekmişim sen dusun. Moralini bozma :)