Minnakaysun İlk uc ay folık asıt kullandım sonra doktor değiştirdim doktor folıkasıt bittiyse balık yagı basla doğum olana kadar dedi aynı şey degil mi balık yagı ıle folıkasıt anlayamadım bir dahakı randevu da farkını sorcaktm burda kullanan varsa benım gibi paylasırmısınız
Cemre20 Minnakaysun folik asit üç ay kullandım bırak dedi balık yağı falan önermedi neye göre veriliyor balık yağı ben şu an sadece decavit içiyorum
Tusubasa Minnakaysun balik yaği neden ben onu anlayamadim doktorum balik yersem yağa gerek olmadigini söyledi birde 32 haftadan sonra kanamaya sebebiyet veriyor o yuzden kullanirsan birak 32. Haftada dedi aklinda bulunsun canim :)
gokerhalideda folik asit ilk 3 ay kullanılıyor sonra multivitamine başlanıyor. benim bildiğim 5.ayda omega balık yağı veriliyor. yanlış mıyım acaba? 🤔