Melikekrt Merhaba arkadaşlar 2 hafta oldu spinal anestezi ile sezeryan oldum sol tarafımda acayip ağrı var gülemiyorum bile dikiş yerimin altında biraz şişlik var bide orta tarafında yurtdışında yaşıyorum ebeler normal gelme dedi hastaneye benim gibi var mi sezeryan yapıp sol tarafı çok ağrıyan yanan ?
Minifasulye Melikekrt normalmiş merak etmeyin rahim toparlanıyo iç dikişler iyileşiyor o yüzden,ağrı kesici almaya devam et dedi doktorum. Geçmiş olsun ..
Deletedmom124 Melikekrt normal canım ilk doğumum da öyle olmuştu zamanla ağrı azalıyor yeni ameliyat olmuşsun olacak bu ağrılar şişlik yerleri
Srnkrbrn Melikekrt benimde sağ taradta var aynısı ve 1 ay 3 gün oldu dogum yapalıhala agrıyo ve sızlıyo değişik bir agrısı var sprial taktırmaya gidecegim o sırada soracagm doktoruma agrı kesici içiyorum 3 4 tane anca düzeliyo
Melikekrt Deletedmom124 öncelikle cevap verdiğin için çok teşekkürler canım çok ağrım var dayanamıyorum bazen gülemiyorum bile
Deletedmom124 Melikekrt rica ederim canım ilk zamanlar ben öyleydim acaba dikişler mi açıldı birşey mi oldu panik halindeydim aksi gibi herkesin güldüreceğiz tutuyordu beni çok kızıyordum çok güldükçe ağrım 5 e katlanıyordu sanki