Canlarım bir kaç kişinin tavsiyesi ve internetten de araştırma yapmamla beraber bu yakı işine kafam yattı hatta doğurgan döneme girdiğim için bugun yakıyı taktım belime. Şimdi bi kaç sorum var bu yakıyı yumurtlama gününe yakın ve o günde dahil sürekli yenileyerek durdurcaz mı belde. Zararı olur mu. Bide mesela internette bunun cevabını bulamadım yakıyla neden hamile kalınıyo ki ? Nedeni nedir yakı ne işe yarıyo yumurtalıklarla ne ilgisi olabilir ? Cevaplarınızı tahminlerinizi bekliyorum ❤