ylzzz bizde Doğuma gittiğimiz zaman sezeryan olacağını bilmiyorduk çatı muayenesi falan yapıldı bebekle benim kemeklerimiz birbirinize batıyordu acil sezeryan dediler ona rağmen eşimin imzasını istediler hatta ilkten eşim kabul etmedi diye almadılar sezeryana