madl41
Bizdeki durumda sizinkiyle aynı maşallah sübhanallah . Gerçekten eşimi akşam işten gelene kadar o kadar özlüyorum ki tarifsiz . Belki abartıyorsun diyebilirsiniz ama durum bu . Onun da beni günde 4 5 kez araması Allahım sadece hamdolsun diyorum .
Rabbim eşiyle arası kötü olanlara yardım etsin gönüllerine ılıklık versin 😊