Minikprensesinannesi Merhaba hanımlar daha önce çok soran olmuştur belki ama benim sorum bir marka yönünde "wee baby" manuel göğüs pompası kullanan veya alan var mı nasıl memnun kaldınız mı ?
Mugge_1 Minikprensesinannesi ben philips avent aldım. Çok memnun kalındığını duydum. Daha kullanmak nasip olmadı zamanımız var ama inşallah dedikleri kadar iyidir
Minikprensesinannesi Semuss Neyle sağıyosunuz peki ilk gebeliğim alıp almamakta kararsızım sütüm gelmezse endişesi var birde 😒
Semuss Minikprensesinannesi makine ile bi kaç defa sağdım evde olduğum için sürekli emziriyorum suan.
Ozgehasan Bende bebedor kullandım iyiydi şu anda ezriyorum sadece arada bir sagıyorum süt artırır mis çünkü işimi görüyor
Minikprensesinannesi Mugge_1 Kullanıp kullanmayacağımı tam bilemedim için o kadar pahalı vermek istemiyorum açıkçası 😊