Asci_123 Merhaba . Ben 10haftalık hamileyim ve inanılmaz bulantım var . Serum tedavisi ve ilaça başladık . 5 buçuk kilo verdim sadece 2 haftada . Çok zor bi durum . Benden başka yaşayan var mi acaba ?
Kuubra Asci_123 herkes yaşıyor bu durumu canım, verdiğin kiloları ileride fazlasıyla alacaksın zaten ama tuzlu çubuk beyaz leblebi hafifletiyor bi nebze
Glc1503 Asci_123 bende 3-4 kilo vermiştim. Sonra geri almaya başlıyorsun. 14 ya da 15. Haftada tamamen geçmişti bulantılar. Biraz daha sabır