Ftmklee ben orda tedavi gördüm 19 mayısta hiç birşey den korkma inan sabret dua et 2 yıl orda geçti benim başıma herşey geldi millet o ağrılı oluyor bu böyle oluyor diyo hiç kismeye kulak asma inan hasta lik konusunda benim kadar mızmız korkak olamazsın o yüzden kismeye inanma ben bile o kadar şeye sabrettiysem herkez eder