Esraorhan Merhaba, 6 haftayız şu an fakat b12 değerlerim düşğk çıktı, karşılaşan var mı bebeğe zararı var mı? Yükseltmeye çalışacağım elbet ama bu zamana kadar sıkıntı olur mu?
Seda_123 Esraorhan Hayır canım bi zamanı yok ama vitamin kullanacaksın sadece ben kullanıyorum demir ve b12 düşük benim 28.haftadayım hamileliğin basından beri kullanıyorum
Nzziss Esraorhan benim de b 12 ve protein değerim düşük çıktı. 20.haftamdayım. 1 Kasımda doktor kontrolüm var ekstra ilaç yazar mı bilmiyorum. Ama siz folik asit ve b12 içeren ilaçlar var ondan kullanabilirsiniz.
DilekH Esraorhan canım bana direk iğne verdi doktorum daha hızlı yükseltiyormuş değerleri benimde çok düşüktü çünkü
Merveokan Esraorhan benim de b12 düşük cıktı ve 5 adet iğne verdi her hafta 1 er tane vuruluyor ayrı da d3 vitamin eksikliği cıktı oda damla şeklin de kullanıyorum birde folik asit ama ıyiyiz şükür
Esraorhan Bebeğin belden aşağı felç olur, nöral hastalıklı doğar vs diye bir sürü yorum var nette insan panik oluyor ister istemez, teşekkür ederim 🤗
Esraorhan Merveokan dodexi biliyorum zararı yok demekki dr verdiyse,folik asit sadece decavit alıyorum dr yeterli dedi,
Seymaert Esraorhan bende de vardı canım haftasını hatırlamıyorum ama iğne vermişti 2 kutu . Dodexdi ismi. Bir kutusunu hergün diğer 1 kutuyu haftada bir vurdurmuştum.düzeldi ama çok şükür.