Cigdemmcey Kızlar vajianım sağ üst kısmında misket gibi birsey var ne olduğunu anlmadım bilginiz varsa paylaşırmısınız ??
ballicoreklerim Ossehafif içinde mi bartolin kisti gibi bisey duymuştum onu bi internete yaz bak aynı yerde mi diye
Cigdemmcey ballicoreklerim okudum onu ona benziyor ameliyatla alıyorlarmış onu bende deidm belki başka birseydir
Mavi1453 Cigdemmcey bendede ikinci hamileligin de vajinanın alt tarafında oluştu ama agrımıyordu bebek aşagıda oldugun dan yırtılma olmuş dedi doktorum zararı yok dogumdan sonra gecer demişti ama sizinki üste imiş kıl dönmesi filanda olurlabilir agrılı ise