Pinarrr3 Yarin 40. Haftaya giriyoruz bizim kız gelmiyor bir türlü yerini çok sevdi sanirm. Korkuyorum artık bir şey olur diye panik yapmaya başladım.
Sblebrt Pinarrr3 korkma canim benim ki de 40+3 gunluk hala ses seda yok doktor hareketleri hissediyorsan 41 +3 e kadar normal dedı