Sirkencubin Gulcan85 gebelikte aveda ile boyuyorlar. Kimi doktor Ilk trimester sonrasi boyat diyor kimisi organ gelişimi tamamlansin 20. Haftadan sonra git boyat diyor.
As1iokay Benim doktorum izin verdi boyadım ben 4. Ayımda gratisde bio magic markasıyla bide 6. Ayımda boyadım suan 8 aylıgım ama asırı beyazım oldgu için boyadım
As1iokay Akma yapmıyor 2 ay gidiyo bana diger boyalar gbide her yıkadgnda siyah lekeler bırakmıyor havluya memnun kaldım ben