MssKrks Ankara’daki hanımlar yengem 2 gün önce düşük yaptı ve kanaması olunca Lokman Hekim hastanesine gidiyor ve kadın doğumcu olduğu halde odaya alıp muayene bile etmiyor doğumhaneye alıyor ve ilgi 0 . Düşük yaptı ve bir daha o hastanenin önünden geçmek mi tövbe ettiler . Gerçekten ilgilenmiyorlar Sincandaki Lokman Hekim hastanesinin doktorlarını Allah’a havale diyoruz . O gün ilgilenilseydi eğer bugün böyle düşünmez yazmazdık. Kanaması olan gebeyi eve gönderiyor nasıl mantık nasıl doktorluk bu anlamış değiliz . Allah belalarını versin