2020annesi Merhaba kizçeler 10 hatalik hamileyim grip oldum dusuk riskim vardi hala varmi bilmiyorum nane limon ve zencefilli bal yesem bi sorun olur mu sizce🍋
Caydemir 2020annesi bana da ıhlamur vs her türlü bitki çayını yasakladı sadece nane limon içebilirsin dedi. Ihlamur kasılma yapıyormuş.
mustafaserpil1984 2020annesi yeme yeme zararlı düşük riski var bitkisel şeyler de en mantıklısı sarımsak soğan
mustafaserpil1984 2020annesi limon bile düşük tehlikesi yapıyor düşük tehliken varsa fitil iste kullanmadıysan
Esmaemir Merhaba bende 20 haftalıkken grip oldum doktorum ıhlamur içmemi sölemişti nane limonu tavsiye etmedi bende bol bol ıhlamur içmiştim
Esincim O haftalarda bende grip olmuştum nane limon ve ıhlamurla geçirmeye çalıştım Aşırı mide bulantısı için arada zencefil de yiyordum bi zararını görmedim
2020annesi mustafaserpil1984 progestan ignesi kullandim hapa hala devam ediyorum yarin randrvum var dr bi soriyim oyleyse tesekkurler😊