Benimcanimoglum_55 Kızlar elbiseleriniz nerden alıyorsunuz ben bir türlü bulamıyorum günlük te giyebileceğim sade ve gyzel bisey ariyorum abarti degil ..
Meltemkskn Benimcanimoglum_55 canım ben tuniğimi büyük beden alıyorum oluyor pantolonda defactonun internet sayfasından aldım gayet memnunum
Zeynep06 Benimcanimoglum_55 ben gebelik kıyafetlerimi ModaSelvim in jile elbiselerinden aldım çok ta memnun kaldım hemde uygun
Grlrrr Benimcanimoglum_55 Arkadaşında dediği gibi De Facto gerçekten çok güzel, tunikler ve tesettüre uygun kıyafetler çok. Ama benim dolabımın çoğunu Sefamerve oluşturuyor 😏 Bu zamana kadar ne bir çekme ne de yıprama oldu, güvenilir site,tavsiyedir
Sema12 Canm ben spor tarz giyiniyorum dugunler ozel gunler haric , ama modanisa we nurubaya bakabilirsn cok sik elbiseler oluyor hem gnluk hem baska turlu iki yerdend aldigm.oldu memnun da kaldm sorun yasamadm 😊
Livask Zeynep06 bende modaselvim i görüyorum da güvenilir midir emin olamadım bir türlü. Siz memnun kaldınız mı aldığınız ürünlerden vs
Zeynep06 Livask Canım ben genelde memnun kalıyorum https://imgyukle.com/i/E1d9Ln https://imgyukle.com/i/E1dw0j
Deletedmom0810 Livask modaselvimden bikaç kez alışveriş yaptım hiç görüldüğü gibi olmuyor üzerinize giydiğinizde çok pişman oldum
Livask Zeynep06 kumaşları falan kaliteli mi? Bir ürün beğendim ama bir de sitesine tıklayınca Web sayfası mevcut değil diyor. Site açılmıyor tereddütte kaldım o yüzden
Livask Deletedmom0810 hadi yaa. Üzüldüm şimdi. Bende mesela sefamerveden çok alışveriş yaptım ama birinin kumaşı duruşu düzgünse diğerinin kumaşı berbattı. Hep bir sıkıntı olabiliyor yani desenize
Emin_e Benimcanimoglum_55 ben cok once tugbadan almistim, bi kac kere giydigimde hamile misin dediler diye giyemiyordum simdi giyiyorum:) bi bakin robadan elbiseler rahat oluyor gunlukte
Benimcanimoglum_55 Emin_e tesekkurler bi bakıcam bende mevlut için almayı düşünüyorum şimdiden elbise tarzinda
Deletedmom0810 Livask evet bi de düğüne elbise almıştım rezalet çıktı terzide sıfırdan nerdeyse yapıldı her yeri hiç anlamı kalmadı 🤦🏻♀️ sefamerveden 3 yıldır alışveriş yapıyorum hiç daha bi sorun yaşamadım 🙏🏻