ebrukavi-19 geçmiş olsun dün akşam bu sebepten acile gittim. Şansıma nöbette kendi doğum doktorumun ebesi varmış aldı beni nstye bağladı. Kızımın kalp atışını duydum çok sevindim. Belki idrar yolu enfeksiyonu vardır diye idrar numunesi aldı o esnada serum bağlandı. Tabi hepsini doktoruma sorarak yaptı. Neyse serum bitti ağrı geçti, karnımın sertleşmesi geçmedi 🙄 Bu arada idrardan bir şey çıkmadı. Ebe sertleşme olabilir stres yapma dedi ama tabi doktorum pzt günü kontrole çağırdı yarın gidip muayene olacağım. Sana tavsiyem süt, yoğurt gibi sakinleştirici besinler tüketip dinlenebilirsin acile gitmek yerine. Yarın haftabaşı istersen doktorunla görüşürsün daha aydınlatıcı olur. Acilde yapabildikleri sınırlı, hem hastane ortamı daha da geriyor insanı. Allah şifa versin inşallah 🌸