damlac Kızlar selam: 9+2 deyiz. Hafif enfeksiyon vardı idrarımda bol su iç demişti doktorum yapıyorum aslında ama bugün böbreklerim ağrıyor sanki. Gerçi anlamadım sırt mı böbrek mi gaz ağrısı mı 🤦🏼♀️ Başına gelen oldu mu?
Aysema damlac merhaba. böbrek agrisi cok keskindir. Sirta pek vurmaz. Eger agriyi hissettigin yer bobrekse enfeksiyon kaynakli olabilir. Surekli tas dusurup bobrek agrisi ceken biri olarak Allah yardimcin olsun cok zoe bir agri :(
damlac Aysema o kadar dayanılmaz bir ağrı şeklinde değil canım ama bilemiyorum salı doktora gideceğim soracağım. Ama belki başlangıç aşaması falandır inşallah böbrek değildir 🙏🏻
Aysema damlac insallah canim. Sen gidene kadar bol su iç ihmal etme. Agrin cok degilse hic korkma zaten. Insallah hemencecik gecer gider :)