mencem Merhaba kızlar tüp bebekle 9 haftalik hamileyim dördüncü denemem de rabbim nasip etti benim astimim var bu aralar çok öksürüyorum ve sürekli burnum tıkalı ilaç da alamıyorum öksürünce bebeğime bişey olacak diye korkuyorum