mrvgny Nuchal translucency karşısında 1,00 mm yazıyo doğru mu ?Risk var mı netten anlayamadım bilgisi olanlar
pamuksekerinannesi mrvgny Yazılanlardan pek bişey anlamıyorum ultrasonda bakarken kaç diye sorduğumda 1.1 mm mi ne demişti.. Sınır Ne demiştim 2.5 demişti.. Yani eğer senin bahsettiğin ense kalınlığı 1 mm ise çok şükür tehlike yok canım 🙏
Sonay mrvgny benimde ultrason sonucunda 1.3mm bu normal bişey diye biliyorum en azından doktor oyle dedi Yüksel olması riskli
mrvgny gizem benimde ilk gebeliğim hiç bilgim olmadığından netten baktım anladım çok az Ne olduğunu anlayamadım yazmıyor sağol canım
Sonay mrvgny tabi cnm Haklısın ama bence bi sorun yok gayet iyi bir sonuç . Doktora sorman sizi daha çok rahatlatır ☺