Ahmtmmm Merhaba canım 🤗
Bende geçen Cuma çekildim..Anestezili oldum iyikide öyle olmuşum uyandıktan sonrada ağrı acı hissetmedim kuzum eve gittikden sonra verdiği ağrı kesiciyi içtim ağrır gibi oldu ama hap iyi geldi galiba. Bide sadece o gün kanamam oldu ertesi gün geçti şükür ağrımda olmadı sonra. 😊
Aksef diye bi antibiyotik verdi hala içiyorum yarın son 💊Aksatma canım, bebek beklerken bide iltahaplanma yaşamayasın.
🙏Allah tüm isteyenlerede bizede nasip etsin canım inşAllah 🐣Beklemedeyiz artık 🤗💗