Ezgimrt1 Kızlar dualarınızı bekliyorum su içiyorum ama 30. Hafta olduğu için lahaboya da çok çıkıyorum Çarşamba günü için dahiliye den randevu aldım. Kansızlıkta var tabi. Onun için doktorum tahlil istemişti bir kaç tane böbrek içinde istemiş çok susuz kalmış dedi kadın dogım doktorum ve acilde sonuçları aldığım doktor 😞 Çarşamba dahiliye doktoru bakacak duanızı eksik etmeyin ☹️🙏🏻🙏🏻
DilekH Ezgimrt1 çok geçmiş olsun canım 🤲 öncesinde yeterli su içmiyormuydun yoksa Farklı bi rahatsızlığın mı vardı
Ezgimrt1 DilekH ben hiç su içmeyi sevmem kuzum hamilelikte de gerekli olduğu için içiyorum ama işte içsem de sürekli lahabodayım ☹️
DilekH Ezgimrt1 tatlım benim haklısın. O zaman bol bol havuç suyu iç ve armut ye birebir su ihtiyacını karşılamaz ama hem bebeğin hemde senin için faydalı olur Tekrardan çok geçmiş olsun dua edeceğim size 🤲