Lindam Cge_14 detaycı anlamında çok iyi bi doktor ama Doğum esnasında farklı olabiliyor. Biz ilk günden kendisinin yanına gidiyoruz memnunuz ama Doğum konusunda tedirginim. Siz yine de birebir görüşün kendisiyle eğer kendisine Doğumu yaptıracaksanız
Selvaelyenn Lindam canım kemal coşkuna niye gitmek istemiyorsun. Yaniii bi sıkıntı mı gördün. Bende ona gidiyorumda
Lindam Selvaelyenn Canım sezeryan olmak istemiyorum. Kendisi sezeryan ağırlıklı çalışıyor o yüzden yoksa çok iyi bir doktor
FlkNaz Canım bende batmandayım medical parkta emire hocaya gidiyorum ve şahsen çok memnunum çok ilgileniyor Güler yüzlü tavsiye edebilirim
Selvaelyenn Lindam bende 32 haftadayım. Gidince konuşucam doğum hakkında. Size direk sezeryan mı yapıyorum dedi doktor bey
Lindam Selvaelyenn bende 31 haftalığım Doğum sırasında çok acı çektiğinizi görünce sezeryana alıyor diye duydum birebir konuşmadım ben