Canmoglm Sabah 6.30 ta hafif kahvaltı yaptım her kahvaltı sonrası çarpıntım oluyordu zaten. Ayakta duramadım midem de baya bulandı sonra uzandım uyudum uyandım devam ediyor tekrar uyudum kalktım çarpıntım devam ediyordu midem hala bulanıyordu ter boşaldı üzerimden. Sonra titredim tansiyon aleti kimsede bulamadığım için ölçemedim. Sağ parmak uçlarım uyuştu karıncalandı. Geçmeseydi gidecektim hastaneye. İlk defa böyle oldu neden olabilir?
ozguk Canmoglm eczane varsa yakında bi kaç gün ölçtürün hastaneye gidemiyoruz herzaman ben eve aldım ama ondan önce eczaneye gidiyordum
ylzzz Canmoglm panik atak olabilir mi 😏 bi dr a görün bence bana tansiyonunu takip et dediler taşikardi varmış meğer ihmal etme böyle şeyleri
Seda_123 Canmoglm Sağ parmak uçlarım benimde uyuşuyor ama tansiyon yok bende magnezyum eksikliginden oluyor uyuşma
Canmoglm ylzzz panik atak bende de var ama bu onun uyuşması değildi senelerin tecrübesini edindim artık 🙈
Canmoglm ilknuryzc1 bugün beni almaya geldi sabah. Eve geldik ben güzel bir sofra kurdum tabi sonra ne oldu annesiyle babası da geldi yemeğe 🤦🏼♀️ Sofra bırakıldı çaylar içildi bırakıldı gidildi. Babası hala bizde
ilknuryzc1 Canmoglm iyi kuzum ağzınızın tadı bozulmasın inşallah🥰 kaynanaya tahammül etceksin mecbur aile apartmanı demiştin bide hergün gelir o