Betus45 Meb kizlar dogum yapali dort gun oldu 24 ekim persembe gunu dogum yaptim 36 haftalikim biraz erkn oldu ama bebegimi küveze aldılar solunum sıkıntısı varmis hava veriyolardi 4 gunden beri durumu stabil diyolar mama veriyolarmis bn sutumu getrdim bugun sutumu vermeye basladilar cok zormus rabbim kimseyi ayri birakmasin bebeginden böyle sorun yasayan varmi yada yakinlarinizdan faln napcagimi bilmiyorum..
DilekH Betus45 canım hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle çok okudum ben burda solunum zorluğu çekipde küveze alınan kuzuları. Ama hepsi de Allah’ın izniyle turp gibi çıkmış
aslimutlu1 Betus45 morelini bozma ki südün kesilmesin , Allahın izniyle iyi olup alıcaksın kuzum . Sabırlı ol , rabbim sağlık versin insallah
Cerenavc Benim kuzenim aynı durumdaydı erken doğdu hava verdiler 1 haftadan fazla kaldı sonra kavuştu :) şimdi sapa sağlam Allah’ın izniyle bişeycik olmaz 😊 çok az daha sabır
Betus45 DilekH inş canim inş demek istedigim ozel hastane daha cok tutmak istemezler heralde bsiiy demiyolar o kafami karistiriyo
Balance Betus45 ozel hastane die sanmiyorum cok tutmak isticeklerini ucret konusu icin diyorsan yeni dogan yogun bakim ve kuvez ucretlerinden para alinmiyor diye biliyorum