Ormanci_42 fadimeozbas ben işim gereği Doğanhisar da oturuyorum canım ama medova da fuat bey doktorum sıklıkla konyaya geliyorum 😊
SuleDoruk Zehra321 ben konakta Ergün Bilgiçe gidiyordum. Şimdi kendi yerini açtı. Orada devam ediyorum
tumerseyma Elifaka 18+2 Izmir 🥰 Izmirde ki annelere selam gebe okuluna gitmeyi düşünüyorlar mi acaba ve detaylı yaptırdılar mi ? Mrs_ss Fidan3594 Ygmr_kyl
Ygmr_kyl tumerseyma detayliya daha gidemedim 400 tl falan vermek istemiyorum uygun bi yer arıyorum :/ gebe okulu da nerde var hiç bilmiyorum bilen varsa söyleyebilir mi gitmek isterim
Mrs_ss tumerseyma benim 2. gebeliğim olduğu için gebe okulundan mezun olalı çok oldu 😄 ben de Hayat Hastanesi'nde 4 kasım'da giricem ayrıntılıya 💁🏻♀️
tumerseyma Fidan3594 nerede yaptiracaksiniz 🙈 bende arayış icerisindeyim de . Gebe okulu için de yeşilyurt devlet hastanesine yazıldım ama açılır mi sıra gelir mi bilmiyorum 🙄
fadimeozbas @Ormanci_42 26 6 aylık evliyim daha 🙈 Kızımız olcak inşAllah 🙏🏻Normalde İzmirde yaşıyordum eşimin mesleği gereği tayinden burdayız bizde🥰sizde durumlar nedir yaş kaç ccinsiyet ne☺️
Ormanci_42 fadimeozbas benimde aralıkta 26 olacak yaş canım. 1 yıl 2 aylık evliyim bizimki de erkek olacak inşallah 🤗
Fidan3594 tumerseyma bana çok ters karşıyakadayım ben ☹️ Ayrıca çalışıyorum. Can hastanesine gidiyorum normalde ama orada detaylı 400 dediler. Alsancak MR 150 dedi ordan randevu aldım birde sada hastanesine soracağım orasında 135 miş
tumerseyma Ygmr_kyl Bende o kadar vermek istemiyorum tepecige gidip soracağım çarşamba günü oluyor mu diye 🤔daha uygun bilen varsa yazsa keşke. Gebe okulu için de yeşilyurt devlet hastanesine yazıldım ama akibetini henüz bilmiyorum
Ygmr_kyl tumerseyma yeşilyurt şu karabağlardaki mi? Bize de yakın orası, yarın bi de ben sorayım bakim nasılmış gebe okulu. Gazikent Tıp Merkezinde ucuz dediler detaylı için ama telde fiyat vermiyorlar
Ygmr_kyl tumerseyma aradm bugün hastaneyi, ben de kaydoldum, 22. Haftadan sonra 10 kişilik grup oluşunca bizi geri arayacaklarmış, ne zmn 10 kişi olursa o zaman yani
Ygmr_kyl Ygmr_kyl tumerseyma bu arada teşekkürler sayenizde bilgim oldu da kaydoldum aynı gruba denk geliriz büyük ihtimal :D