Hilal_celik54 Gnalbayrak bende erenlerde oturuyorum yok giremedim doğum evi 21 ocağa randevu verdi çok geç olacağı için beyhekimde randevu aldım 4 kasımda orda girecem inşallah sen girdinmi nasıl geçti
Gnalbayrak Hilal_celik54 yok bende daha girmedim cuma kontrele gidicez sonra basaridan rabdevu alicaz buyuk ihtimalle cumartesi girerim ☺
tumerseyma Elifaka 18+2 Izmir 🥰 Izmirde ki annelere selam gebe okuluna gitmeyi düşünüyorlar mi acaba ve detaylı yaptırdılar mi ? Mrs_ss Fidan3594 Ygmr_kyl
Me_li fadimeozbas bende onu düşündüm doktor akrabamız var o da farabi de şuna hanım var kesinlikle ona git dedi