Bebeto Doğum esnasında doğumhaneyi ilaçlayan dandik bi hastane asla gidilmez.. yönetimi de doktorları da hemşire ebeleri beş para etmez
0619 Bi nedeni var mı acaba ya da önerebileceğiniz bi hastane. Ben Ankara’ya yeni taşındım hastaneler hakkında pek bir bilgim yok
Bebeto Gazi üniversitesine gidebilirsin ya da Hacettepe ye eğer devlet düşünüyorsan çok iyi hocalar var biraz muayene ücreti alıyorlar ama genel olarak iyiler diye biliyorum 👍🏻
Bebeto Nedeni yazdığım gibi 👍🏻 Doğumda olan biri varken doğumhanede ilaçlama yapılması ne kadar akıl kârıdır
0619 Anladım neyse bir süre buraya gidip ilerleyen zamanlarda Doğum için başka hastaneye gideyim madem
Ankara2 0619 canım gataya gidebilirsin,çok hasta olmuyor oyüzden güzel ilgileniyolar,bn ilk dogumumu keçiören araştırmada yaptım,9 sene önce sezaryan oldugu için ilgililerdi,ama normalde nasıl bilmiyorum,
Bebeto 0619 üniversitelerde bildiğim kadarıyla oluyor yine bi danışırsınız ama bence devamlı gittiğiniz doktora doğum olun yani bi hoca belirleyin kendinize akıl vermek gibi olmasın da 😇
Tuba8435 0619 yalnız fazla bekleme derim özellikle Hacettepe için ben özele gidiyordum 19. Haftamda Hacettepe bi profesöre geçtim zor bela torpille filan 9. Haftadan sonra almıyorlar 🙁
0619 Bebeto yok akıl vermek değil bi bilgim olmadığı İçin fikir almak iyidir ☺ Zübeyde hanım hakkında ne düşünüyorsunuz
Ankara2 0619 ogün hangi doktor varsa o girdi,ozaman öyle bi şans yoktu,zaten devlet hastanelerinde şans bu işler,iyi doktor olayı,ama şimdi ikinciye hamileyim ve gata ya gidiyorum bn 34 haftalık hamileyim,başından beri gatadayım çok memnunumm,
Dilektrkoglu Tuba8435 nasıl yanı ben şuan 29 haftalık hamileyim şuan sürekli gittiğim bir hastane var ama doğumumu başka hastanede yapmak istiyorum almazlar mi 🤔
Bebeto 0619 gata size daha yakın olabilir ama tabi bilmiyorum da zübeyde hanım hakkında da çok bir bilgim yok ama üniversite hastaneleri daha sağlıklı diye biliyorum zaten hacettepe Zübeyde hanımla aynı bölgede 👍🏻 Şimdiden sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah ♥
Ankara2 0619 oraya ben genellikle çarşamba günleri gidiyorum randevusuz,özcan özkan bey oluyor hep,günlere göre doktor oluyor bir iki kerede bayan bi doktora dek geldim ,pazartesileri bayan vardı sanırsam,
0619 Şimdi aslında birde evime yakın olsun diye istiyorum yarın bir gün acil bişeyde yetişmek için çünkü Ankara’nın trafiği çekilmiyor
Tuba8435 0619 perinatolog zaten kendisi Özgür özyüncü ücretli muayenesi ama Doğum yine Hacettepe içinde gerçekleşiyor. Öğleden sonra muayene kabul ediyor araştır istersen kendisini sonra yine yardımcı olurum 🙂
Nazlitendurus Bebeto Hacettepe ile Zübeyde Hanım aynı bölgede derken Büyük Doğum yani zekai Tahir burak demek istediniz sanırım çünkü biri cebeci de diğeri Keçiören de