Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Karnı aşağıda olanlar ?
Gulcan85
Bserappp
26.haftadan beri bebekte karnımda asagida.erken dogum riskim var
Bserappp
Gulcan85
benim de vardı Bi dönem ama atlattık çok şükür
ZAsk
Bserappp
Tam 1 hafta aramız. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🙏
tugbadm
Bserappp
33 haftalık olduk yaklaşık iki haftada önden gidiyor dedi doktorum
Derderya
Bserappp
valla ben erken gelsin istiyorum 38 de falan 😊
Bserappp
Derderya
bende çok geciksin istemiyorum 37+ lar da ya da 38 de gelebilir :))
« Önceki Sayfa