Nurcin21 Merhaba arkadaşlar Pilates topuyla normal Doğuma hazırlık yapan var mı ? Yada bu çalışma işe yarıyor mu ?
Senemunlu Nurcin21 ben yapiyorum. Baski hissettigimde ozellikle cok rahatlatiyor . Gunde 20 25 kezde squat onerdi doktor . Ins ise yarar :)
begumseker Nurcin21 işe yarıyormuş yogaya gidiyorum ordaki hocam söylemişti ama topsuz o hareketi yaptığımızda daha çok işe yaradığını belirtmişti.
Ozlemfehmi Nurcin21 bende yeni plates topu aldim ama tam olrak nasil hareketler yapcam bilmiyorum youtubede var bikac video izledim ama arada yapıyorum insallah faydasi olur 😊
Senemunlu Nurcin21 arada yapiyorum onu ,merdiven inip cikma yuruyus yapiyorum ,pelvik masaji yapiyorm zeytinyagiyla ama bebek kilolu suanda artik gelmesi gerekiyor 4 e dayancak 38+3 m . Ise yararda ins sezeryana grrk kalmaz.
Cookie_the_pomy Nurcin21 25. Hafta döndü bebiş hala baş aşağı ve 36. Haftadayız deli gibi squat ve top üstünde zıp zıp pelvic tilt çalışıyorum ayrıca kasılma geldiğinde de inan çok faydası oluyor yenme konusunda