Sghslove ozlemkaramann ben mamajoo ikili elektrikli aldım e bebekte uygundu kullanan bir arkadaşım iyi demişti
R_abia ozlemkaramann Elektrikli olanlar çok pahalı geldiğiden we babynin manuel sağma makinesini kullandım. Yormuyordu beni. Memnum kaldım ondan yani
12_yil_sonra Lansinoh 2’li aldım bakalım . En iyisi medikal olanlar ama onlar da pahalı . Arkadaşım lansinoh ile sağıyordu memnun olduğunu söyledi . Diğer arkadaşımda avent tekli var o daha gürültülü sağım yapıyor
Gizemabc ozlemkaramann buradan olumlu yorumlari gorup mochi sut sagma aletini arastirdim, kafama yatti. Siparis ettim
Mutlu_anne2 Sghslove süt arttırıyor muş acaba ben ilk doğumda göğüs yarası yüzünden emzirememistim 3 ay sürdü yara geçmedi lansinoh manuel almıştım ise yaramadı eli çok yoruyor o yüzden bu sefer elektrikli aldım
Sumide Lansinoh kullandim sütüm gelmedi 4 gün sonra geldi sağarak şükür iyiki sagma makinesi almisim diyorum 🤲
Myisland ozlemkaramann lansinoh tekli elektrikli kullanıyordum. Şimdi bide mochi diye bi vakumlu değişik birşey gördüm kullananlarda memnun onu düşünüyorum. Emzirirken bile kullanabiliyorsun elektriğe falan ihtiyacın yok çantana at her yere taşı cinsden