Lamiyye Rubab_2020 gecmis olsun insalah sag salim kucagina alirsin bende cocuk bi yerlere toplaniyo iki gundur sik sik oluyo gecen bi yerde okudum dogum baslanqiciymiz bununla ilgili bi bilgin varmi?
Rubab_2020 Lamiyye amin canim insallah hayırlısıyla hayırlı zamanda dünyaya gelsin kızım 🙏 canim alt karnımda toplanıyordu hep iki gün tas gibiydi orası düştü düşecek gibi hissediyordum
Apilhatice Sahtemelek Sahtemelek ya benimde 28+1 3gündür yok denecek kadar az günde bir iki defa anca hissediyorum acaba bişeyemi küstü yavrum diyorum aşırı hareketliydi benimde bianda durdu ama doktora göründüm gayet saklıklı dedi alışmıştım o tekmelere şimdi bi tuhaf oldum
Sahtemelek Apilhatice evet benimde 2-3 gün önce çok güzel hareket ediyodu şimdi hiç yoknerdeyse sabah bile pıt pıt yaptıgında kendimden şüpheleniyorum acaba etmiyoda bana mı öyle gelmeye basladı diye kendimi dinliyip duruyorum sürekli
Senemufuk Sahtemelek korkma canım bir doktora yada sağlık ocağına görün bakalım kalp atışları düzenli mi değil mi diye ama bence normal bende bu haftadayım uyku düzenleri oluyor artık ondan yavaşlıyor olabilir
Sahtemelek Senemufuk yarın gitmeyi düşünuyorum ama bilemedim bi kaç gün daha mı beklesem acaba dıyorum en son bu ayın 4ünde gitmiştim çünkü
Rubab_2020 ozguk bebeğe bakarken her doktor rahim uzunluğuna bakmıyormuş burda ki doktorlar öyle dedi büyük ihtimalle benim doktorumda bakmadı ki bir gün önce yanindaydim rahim ağzı kısalığın var demedi
ozguk Rubab_2020 hep aşşağıda değil ara ara ama hiç bir iş yapamıyor dr çok iyi diyor enfeksiyondan ağrılar diyor ben hem özele hem devlete gidiyorum o yüzden atlanasınlar diye sağlıkla alırız inşallah kucagımıza zamanında canım 🤲🏻
Senemufuk Sahtemelek bence yarın git canım için rahatlasın illa aydan aya gitmek zorunda değilsin ben hamileliğimin ilk 4 ayı iki haftada bir giderdim ufacık şeye korkumdan