Nese_anne Gulsene canım Allah yardımcın olsun biz 35. Haftamızı bitirdik hala kusuyorum inş senin bukadar uzun sürmez
Ezgimrt1 Gulsene canım herkes aynı değildir ama ben 30. Haftama girdim hala bulantım ve çıkardıgım günler oluyor mutlaka 😔
iremtzn benim de hemen bitsin diye baktığım bi konu 2 aylığız ama 3-4 aya kadar sürüyor ortalama tabi kişiden kişiye göre de farklılık gösterebiliyor 9 ay bile süren var
Sahtemelek Benim 14. Haftada azalmaya başlamıştı ama hap kullanıyodum o şekilde biraz iyi oluyodum 20. Haftamda tamamen kesildi bulantı hapıda o zaman bıraktım
Yagmurcoglu 6.hafta da başladı. 14. Haftada bitti ama benimki çok ileri seviyeydi. 10 gün hastanede serum ile beslendim. Çünkü su bile içemiyordum. Telefonu elime bile alıp bişeyler okuyamıyordum. Geçecek geçecek diyorlardı. Allahım nasıl geçecekti. Daha 6. Haftadaydım derken bugün 31. Haftaya girdim. İdrar yolu enfeksiyonu olmayın oda artırıyor bulantıyı. İçebildiğiniz kadar bol bol su 👍
Gulsene Yagmurcoglu ben de oyleyim vucudum cok sıvı kaybetti farkındayım ama hemuz doktora bıle gidemedim cunku daha cagırmadılar benı onların rahatlıgına kaldık Allah yardımcım olsun walla dun aksam mıde bulantısından ağladım durdum sız dusunun artık😓
gozdeteacher 30+2yim hala sabahları kusuyorum, gün içinde de bulantılar hep devam. Üstelik prilam dr bulantı ilacını da kullanıyorum. Sizin umarım bu kadar uzun sürmez bulantılarınız 🙏🏻
Yagmurcoglu ElanrBlkc bir idrar testi yaptır derim. İdrar rengi çok açık olması lazım. Koyu renkse direk yaptır.
ElanrBlkc Yagmurcoglu idrar rengim açık. Test yaptım enfeksiyon çıktı. Bu gün gidicem tekrar bilmiyorum bakalım suda çok içmeye çalışıyorum . İdrarda yanma falan hiç bişe yok bi belirti yok. Kafa karışık 😁
Ltfy 5ay çektim şuan 8aylığım hala ara ara bulanıyor geçmedi ama ilk 5Ay gibi değil su bile içememiştim😟
Burcugaz Doktorum 3 aylıkda geçecek dedi prilam dr dr verdi şuan 3 ayımı geçtim ama verdiği vitamin ve kan ilacı yan etkilerinde mide bulantısı var geçemito bu yüzdrn bulantı allahım çok kötü
Gizemmms Bnde çok kötüydüm özellikle akşamları bulantıdan uyuyamazdım 15haftalık şuan 1hafta önce kesildi hatta bir çok sıkıntım azaldı 2.trimester dönemi daha rahat olur demişlerdi gerçi,öylede oldu
Senakarabey 18. Haftaya kadar bulantılarım had safhadaydı. İstisnasız her akşam eşim işten gelir beni hastaneye götürürdü. Doktorum da 18. Haftada biter demişti. Dediği gibide o haftadan sonra bitti. Şuan yalnızca sabahları kahvaltıya kadar veya çok yoğun bir koku duyarsam biraz bulantım oluyor. İnsan bitsin yeter ki kilo almaya razıyım diyor. Umarım sizinde en kısa zamanda biter çok zor birşey 🙏🏼🙂