Heyve_997 Arkadaşlar merhaba biraz özel bir konu ama 10 haftalık gebeyim yeşil akıntı gelmeye başladı gebelikte normalmi acaba
Sghslove Heyve_997 enfeksiyon ya da mantar canım doktoruna söyle fitil ve krem veriyorlar ama ilk 3 ay vermeyebilir danış bi baksın
Tugbaztrk Heyve_997 benimde o haftalarda basladı 23. Haftada hala cekıyorum. Doktorun ilaç versin canım bol su iç.
Bebisimyolda Heyve_997 bende de ayni durum var su an fitiil verdi doktor gecmedi daha kotu gelmeye basladi yani daha yogun kultur testi istedi enfeksiyon bebegin kesesini yirtiyomus ve erken doguma sebeb oluyomus riskli bir durum yani acilen git doktora
Heyve_997 Bebisimyolda aslında yeni test yaptırdım benden detaylı kan testi istedi doktor Bebisimyolda eyvah eyvah bende yeni kan testi verdim kültür testide dahil doktora gösterdim birşey yok dedi yarın gideyim ne diyecek 1 haftadır var bu durum 😬
Bebisimyolda Heyve_997 git git arastir ben doktora yesil akinti diyinci hemen baktir dedi iyi degil cunku
Heyve_997 Merhaba gittim hap ve travozol krem verdi enfeksiyon varmış 1 hafta kullan geçmezse gel dedi inşallah geçer biran evel