ayse_akcura Selamlar 🖐 nasıl geçiyor kızlar ben çok rahatım çok şükür hiç bi rahatsızlık yaşamadım şuana kadar 🎀 Bu arada Prensesim oluyor ya sizin 🥰😇🌸
Poncik77 ayse_akcura çok şükür benim de rahat bi hamileliğim oluyor akşamları şişkinlik ve mide ağrısı harici bana da tahmini erkek dedi ama ne zaman netleşir bilemiyorum artık 😊
Arasinannesi1 14+1 deyim ve hiç kusmadım başımda dönmedi sadece şişlik ve mide yanmam vardı o da geçti benim de oğluşum oluyorrrr😊😊😊❤️❤️❤️
Anasinifci 13 bitti 14ün içindeyiz kıza benziyo ama kesin değil dedi🥰 iki haftaya netleşir dedi. Bulantılarım azaldı kusmalarım azaldı bulantı ilacını bire düşürdüm karnım çıkmaya başladı