-gyns- Sefaat Bizde erkek bebiş bekliyoruz.. Agah Öktem koyacağız inşâALLAH.. Ama Asaf Eymen’ d çok hoş olurdu🙃..
-gyns- Srknsmg İnş sağlıkla yaşar.. İsim seçerken nacizane tavsiyem kulağa hoş gelmesi de önemli ama en önemlisi anlamı🤗.. Kulağa çok hoş gelip anlamı olmayan bir çok isim var😬.. Biz Yekta Öktem istiyorduk.. Ama Yekta tek, biricik anlamı olunca kararsız kaldık.. Agah’ a karar verdik sonra.. Umarım sağlıkla gelir🌸..
SezinVatansever Ayaz, Pars, Eymen, Egemen, Göktuğ, Demir, Gökalp, Alparslan, Kuzey bu isimlerde gayet güzel bizde düşünüyorduk ama kızımız geliyor ☺ Sağlıkla gelsin oğlunuzda inşallah 🙏🏻☺