Eliffffhamzabirol Kanala inmemis bebegim doktor suni sanci ile baslatabilirim 40 haftalıkken dedi tecrubesi olanlar siz anlatin ben dinleyeyim ilk gebelik aşırı strestim 😥 suni sanci cekip sezeryana alırsa.. yoksa 41 dolana kadar bekleyeyim mi. Kafamda deli sorular
Ilkbebe Eliffffhamzabirol benimde ilk gebeliğim. 40+2 deyiz ve kanala inmemiş. 40 + 4 te suni ile başlatılacak yarında gelmezse 😣