Emine-32 canım ben de edemediğim için eşim yapıyor ama onun olamadığı zamanlar kendim yaptığım da oldu. Göbek deliğimden 4 parmak uzağa yapıyorum. Göbek deliğine yakınlaştıkça damarlar çoğaldığı için acıyor dediler. Karnımın yağlı yerlerini seçiyorum :) morlukların dibinden kaçıyorum. Parmağımla tek tek bastırıp neresi boş diye bakıp altında birikme olmayan yerleri bulmaya çalışıyorum.