sedasevval slm bir şey sormak istiyorum bir kaç gündür ağzımın içi hep tatlı yemişim gibi tatlı oluyor. içtiğim su tatlı, sabah uyanıyorum tatlı . böyle birşey yaşayan var mı neden olabilir ki ?
gozdem06 sedasevval bende de tam tersi azımda acı ekşi tat var gidermek için çikolata yiyorum bazen 😔
BeybininAnasi Valla canım hiç duymadım böyle bir şey. Umarım merakına yanıt bulursun, üstte kalsın diye yazıyorum
GizemBeidokhti Ben ✋🏼 Herkes metalik tat diyor bende hep bi muz cikolata yemis gibi bir tat, hazir suyu biraktim icemiyirum cesme suyuna limon katip iciyorum iyi geliyor
sedasevval damlanne evet eşimde ne güzel işte diyor ama hamilelikten hep bir elfam korku hali acaba hamilelik şekeri falan olabilir mi dedi nette de hiç birşey yazmayınca sormak istedim🤦🏼♀️ neyseki yalnız değilmişim
damlanne sedasevval inşallah öyle bi durum yoktur lütfen aklınıza kötü bişey gelince ayetel kürsiyi okuyun çok iyi geliyor🤲🤲🤗
iremtzn Bende de kustuktan sonra oluyor o 1-2 saat ağzımda hep bi tatlı his su içsem bile tatlı geliyor ama o da midemi bulandırıyor