Anneeee1 inşallah yoktur Canm sen fazla takma kafanı bende de 26. Haftadan sonra vardı bu tarz sorunlar doktorumun tek şiddetle söylediği yerinden asla kalkma yat sürekli demesi.sende uzan yat tuvalette falan çok kalma bide.sen tedbirini al için rahat olsun.