HazelSeren Bizde 33+4 olduk,kızım çok oynak hiç durmuyor yerinde bende zaten o hareket ettikçe hamile olduğumu hatırlıyorum😂geceleri midem çok yanıyor o yüzden korkudan hiç bişey yiyemiyorum oğlumda hiç ama hiç yanmadı midem,ama kızımda çok yanıyor sodayla sakızla bi şekilde atlatmaya çalışıyorum,bide nefes alamamak beni bitiriyor birden kalbim çarpıyor nefes alamıyorum o beni çok zorluyor,doğum tarihimiz iki gün önce netleşti 27 kasımda sezeryan olucam inşallah,keşke 2 sene falan daha içimde kalsa ama imkansız 😂