Okyanusmavisi 26 eylül 2019 da adet görmüştüm fakat 17 ekimde eşimle bir birlikteliğimiz olsun normalde 26 ekimde adet olmam gerekiyordu sizce gebelik varmıdır bugün 2nci gün kızlar ne diyorsunuz sizce test yapmalı mıyım?
Ayse3550 Okyanusmavisi yap bence canım ben 1 gün geçti yaptım 2 tane hemde pozitifti rabbim sanada nasip etsin inşallah 😘