Arkadaslar yuksek kiloda hamile kalanlarin az kilo alması veya almaması normal. Ama dusuk kilo ile kalanlar kilo almasi gerekiyor. Kiloyada cok takilmayin. Abartmayinda tabii. Normalde 12 kilo alinmasi cok normal. Dogumdan ciktiginiz an 6 kilo gitmis oluyor zaten. Ben 30 haftalara gelip hic kilo almayanlara şaşırıyorum. Cokta normal gelmiyor. Ben 50 kilo ile hamile kaldim. 27 haftadayim 6 kilo aldim.. ve dengeli sebze meyve agirlikli beslenmeme ragmen. Ister istemez vucutta sislik bebek amniyo sivi plesanta bunlar hep agirlik sonucta... takilmayin kiloya dogum yapinca hepsi gidiyor. Hamileligin keyfini sürün derim