gizembas Kizlar 16. haftamdayim doktorum mustela catlak kremi almami istedi kullananlar varmi aranizda bugun denedim surdum gercekten ise yariyor mu ?
Caydemir gizembas ben 2 tüp bitirdim. Tavsiye etmiyorum. Frei öl yağ tavsiye edebilirim. Krem yerine yağ daha iyi oluyor hem de fiyat olarak daha uygun. Ben mustela ile çatır çatır çatladım
Minikmucizem_ gizembas kullaniyorum ama bi yorumm yapamicam simdilik cunku 24. Haftadayim ilerleyen zamanlarda anlayabilirim acank ise yarayip yaramadogini :)
Baby216 gizembas ben 39. Haftayım iki Aydır kullanıyorum son zamanlarda karnım çatladı. Genel olarak karnının gerginliğini geçiriyor rahatlatıyor. Çatlak için kesin çözüm yok ne yaparsan yap olan oluyor
Queen19 Ben kullanıyorum cok memnunum dogumdan sonra daha net birsey yazabılırım son 1 hafta kaldı doguma sımdıye kadar çok şükür hiç çatlağım olmadı 😊
Duygucuk Benim doktorumda Lierac Jel kremi önerdi. Fiyatı biraz fazla ama bende çok memnunum. Arada bebek yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 28. haftadayım İşe yaradığını görüyorum. Tabi birazda vücut yapısı etkili